till min vän

Ett inlägg! som faktiskt går till min vän!
sen bebis! har hon varit min bästa vän, liksom vi har gjort precis allt ihop! vi både grannar och såg precis varje dag. vi var jobbiga och störda men ändå bäst! det var verkligen VI mot alla. Jag var alltid rädd för att du skulle flytta ifrån mig, men det sluta med att jag flytta fast då var vi ju stora! nu bor hon i sitt jäkla linköping men nu är det okej, men när vi var små och det där snacket kom då blev jag arg. Jag kommer aldrig någosin glömma våra dagar. Nu är vi stora och bor långt ifrån varandra och vi ses inte alls varje dag, skulle gärna vilja ha tebax min granne! MEN hon är kvar, i mitt hjärta och mina minnen alltid! Vi är bästa vänner föralltid och du blir aldrig av med mig. Hon tycker om mig precis som jag är, unik som jag är men hon har aldrig dömt mig eller fått mig att känna mig dålig eller sämre än andra. Man vet vilka som är riktiga och tycker om en för den man är. Och så har det liksom varit i 19 år snart! Kan inte hitta en snällare person. Hon har faktiskt allt!! hon är såå ball hon kör sitt eget race heeeeeeeeela tiden, inget snack. Hon står för sig själv och man respekterar henne! hon är alltid glad och när hon väl är sur så är hon bara rolig att lyssna på. hon har roligaste humorn och man verkligen kan inte vara sur eller ledesen med henne. det känns alltid roligt att vara med henne för dte är baaaara skratt! hon har hjälpt mig så sjukt mycket med allt. Fått råd och hon har funnits där. I skolan har hon alltid ställt upp, vi har gått i samma klass sen lekis och till gymnasiet splittrades vi och tro fan att hon har funnits där ändå och hjälpt mig i mina arbeten och uppgifter! trots att hon går kunskap och har saker att göra såå man spyyr så hjälper hon mig!  Det här är en sån vän man skulle kunna dö för, en sån vän man aldrig släpper. Jag kommer alltid ha henne i mitt liv! det vet jag, vi har ett band som ingen kan ta sönder.
Seeeee vilken härlig och grym vän jag har! vad heter hon då?  självklart är det min Ebba <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0