och här läser vi

Det här är mitt liv, jag lever min dröm har tagit mig hit!! ooh jag gillar den så mycket <3 jag lever dock inte min dröm, (än) men är på god väg när studenten är såå sjukt nära och jag får börja leva som jag vill! lever med min fina pojkvän och vänner! familjfamilj <3
jag är gaaaaaaaaalet lycklig! för på lördag ska vi på studentkryssning :D jag och mina tjejer!!!! och massa från klassen ska dit och broor  och massa andra man känner kan inte beskriva i ord hur otroligt kul det ska bli!!! liksom dåå börjar det! studentfirandet! FIRA OSS SOM ÄR SÅ SJUKT DUKTIGA! 29 dagar eller vi säger 28 right? ;) bästa!! sova i en snuskigt liten hytt och vakna och mååå bläää! jag längtar till att dansa tills jag stupar. GAAAALET TJEJER <3

träff med micha idag var trevligt som vanligt (: dags för käk nu, sen ska jag träna ikväll och får en myskompis i sängen<3 kan vara den bästa. adamsson min turtels :D
nej men visst det är okej att vara glass kåt! vi MÅSTE köpa en ben jerry ikväll, hoppas hoppas.

snart händer allt!! först på listan.. - flytta

TOPPEN AV ETT HÖGHUS


Kommentarer
Postat av: Anonym

dansa tills vi stupar, jag är så sjukt laddad :D:D

2009-05-13 @ 19:04:59
URL: http://fredotmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0