<3

Jag gick inte på teater! jag jobba, vi skratta och jag mår bra <3
adam och fredrik kom när jag sluta :) vi köpte min super goda glass! ät lindahls glass, kan vara den bästa :)
jag har massa plugg, men jag vill inte! jag vill ha mina mvg men ja vill ha min fritid! jag vill inte plugga.
jag ska prata engelska med adam hela kvällen när han kommer! yes.
varit en bra vecka, snabb och fin! dock regn men det har inte gjort så mycket. äsch liksom!

imorgon är det redan fredag liksom! då ska jag först klara engelskan, sen till linköping med mamma! säger inte vad ja ska göra där xD sen är det kväll med adam, micka och arping!
meeen jisses vad jag längtar till söndag! becca dååå äre mys på hög nivå :D med ben jerry <3

jag dricker Loka just nu! är inte det så himla gott? joo de är det. jag visste väl det!

hej dåå socker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0