Jag ger dig 31 mars

Jag älskar att kolla min kalender! när jag ser att jag har fullt upp blir jag verkligen glad.
Jobbar minst 4 gånger i veckan i tre veckor fram sen är det varje helg som gäller. Jag ska mixa och trixa så jag hinner med party och annat! älskar trots allt party livet men på en nivå som är maxad!!
April ska, borde, måste bara susa förbi. Vill bara ha maj nu! maj, sista månaden sista kampen mot skolan! 
flyttar även från smedby, spännade, sorligt men vill ändå inte bo i smedby när det bara är jag och mamma.
Studentkryssnigen är i maj! hämta maj.
det känns som den tiden inte finns, allt som ska hända maj/juni  men den är ju påväg! snart...
Tills dess, är jag i full rulle!

Jag gillar att blogga, när jag känner för det. Men blivit lite små trött på det. Men jag gillar att läsa bloggar. Jag följer nära vänner plus några heta modebloggar! men tro mig jag har kritik! Jag sitter gärna och kollar snygga outfits och får sköna tips och ideer men jag bryr mig inte ett dugg om bloggarna. Kolla på det här:
HÄR ÄR MIN MODEBLOGG! I DEN KAN DU LÄSA OM MODE,SHOPPING, TRÄNING, RESOR OSV. jaa kan ju säga att 90% av alla bloggar man klickar in på står det så. och dom flesta avslutar även med: Jag har min egen stil, mitt egna "lilla extra"  för att du sätter dit ett skärp eller ett hårband är inte det din egna balla stil! de är helheten!  intressant att alla skriver samma sak om det. egna stil.  texten är inte heller vidare bra, dessa bloggare har alltid samma text, berättat om en as häftig utekväll eller hur mycket dom älskar livet/vänner/pojkvän/.   det mesta av texten är felstavat. dom tror dom är smarta fast deras IQ är lågt och dom blandar ihop ord och skriver fel låttexter. skarp kritk till deras prat MEN jag gillar att klicka runt och få inspiration och glädje! Elin klings blogg är tex helgrym. En del lyckas fånga med både bild och text och det är riktigt härliga bloggar.  skippa mes snacket och försök inte ha en likadan modeblogg som alla andra, skaffa en egen, precis som den egen stil du nu tycker att du har. Jag är icke en negativ blogg hatare jag läser som sagt dom bästa och intressanta modebloggarna! åsikter,kritik och beröm. det kan väl alla ta?
Min blogg är inget av det där, min blogg är bara min blogg som jag tycker om ibland =) 

så fick jag iväg det, satt och diskutera just den här saken med John och det blev himla intressant
Vi har starka åsikter och kommer komma långt :)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag håller med dig !:)

2009-03-31 @ 19:13:53
Postat av: Becca

jag gillar din blogg :) hihi

2009-04-05 @ 13:19:59
URL: http://refre.blogg.se/
Postat av: sara

haha du är så skön :D

2009-04-12 @ 21:56:34
URL: http://sarararaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0