10mars

I fredags fyllde Sandra 18 år, så jag packa mig dit efter jobbet kl 21 och kom lagom till käket! Jag fick klä på mig och dra på fest make snabbt och smidigt för att inte missa första spyan.
Vi drog igång ölspelet och natta och jag höll igång som vanligt.
Mitt utryck "ska inte dricka mycke" sket sig tidigt och snabbt efter att fått i mig mitt vin och shotarna som sandra öste på med. Mitt val för höga klackar gav dåligt resultat redan i väntan på bussen när jag drog igång dansen och skällde ut tjockisen i telefonen. Jag tycker om att gå in på allvaret, nykter som onyktyer.
- Du drar inte in den hunden!!!!
Natta och jag sprang till bankomaten i resecentrum, jagga bort killarna som stog där! natta försökte med ett fånigt ragg det lät ungefär såhär: Nåååååå pojkar ska ni med till otten eller är det jag som gäller ikväll? deras hånfullaskratt gav nog svaret. Kanske var det nattas andedräkt eller så var det nog vårat sätt att springa.
Väl med pengar i handen träffa vi flickor från nyköping, och underligt nog ragga dom på oss! vi backa inte för ett partnerbytte och roande sexuellt. Vi bestämde oss för att mötas i den långa kön senare. det visa sig att dom kom 5 min efter os och den långa kön var natta och jag och ett fåtal till!  MEN det brukar vara kö va fan.. så jag antar att det var där vi tappa chansen att uppleva sex på toan med flickorna från nyköping!

Vi dansa och sjöng, som vanligt lyckas min vän få drinkar av dom mest avskyvärda människor på krogen! jag som har iaf lite stolthet i mig vägrar sänka mig till den nivån. ska jag ha så fixar jag själv, kortet är ju inte tomt om man säger så. Men visst en gratis drink är ju aldirg fel.
Jag har fått en dålig vana och det är att helt plötsligt mitt i partyt så blir jag trött och bestämmer mig för att bara åka hem. och då menar jag verkligen DIREKT jag slutar dansa sen går jag bara utan att säga hej då till någon av detta pack! 
Min trogna soldat ebba kom med fredrik i sin gula bil och hämta mig! det var en fin handling. Jag är skyldig er! bara att ringa!
Min vana ska ändras, jag måste ju säga hej då och så fort jag blir utråkad kan jag ju inte gå? natten är ung men jag bara pyser som om det var kissa och gå lägg dig. MEN jag skulle upp kl 8 och jobba så jag antar att det är lite okej då?
Nu har jag varit ute två helger och känner mig färdig! Den komande helgen ska icke någon utgång ske.
Min klänning från stylebystars var fin men just den lilla detaljen som jag ville ha fanns inte, men jag gled ju fram på dansgolvet rätt bra ändå.

Läser min psykolgi nu, ska kunna men det är svårt att komma ihåg allt!
Jag går självförsvar på iv nu. det är min grej verkligen as kul. Ingmar är förövrigt tänd på mig!
becc och jag myste under täcket idag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0