Torsdag jag är kär

Såå, dagen har varit lång och tråkigt faktiskt. Jag tycker inte om G+ och jag är trött på att det syns i mina betyg att jag har blivit sämre. men iaf jag tog mig igenom denna skoldag med och bestämde mig för att sola efter skolan! varmt och skönt. Jag kunde inte riktigt slappna av tyvär, för mycket stress i huvudet.
Sen var det 20 min kvar till min buss gick så vad gör jag då? hanldar såklart fy fan. jag ville inte men efter första köp så flyter det bara på. jag avsluta med en take away cafe medan jag vänta på nästa buss! 1000 kr borta och jag som kände mig pank idag, bra sätt att hantera det.
En pluttgubbe ramla på stan idag, blodigt och urk blev det. stackare men snälla människor hjälpte honom upp, jag kände att jag inte var till så stor nytta med mina påsar och min mugg så jag stog där och hejja och hoppa och skrek att dom fixar det här, allt går! wihuuu kör hårt mannen!!! osv... sen satte jag mg på bussen..
vid det här laget var jag ganska glad ändå, sen kommer jag hem och min mor kommer med nyheten.. tanten har kvaddat bilen en dag innan hon ska åka och JAG ska få ha den.. jag blev rasande och kasta stolen på henne.. asåå... jag blev iaf lite sur.. men hon ringde bror som förhoppningsvis löser detta så jag får ha bilen.
ringde även nyttiga samtal till bank, gym och pappi! sånt som stog på att göra listan idag. vad som också står där är att pluggaaaa men njaää det funkar inte! jag har ingen motivation alls idag. såå jag antar att Lejie och Elisabeth slår mig imorron.

Helg imoron iaf, ska vara med söt adam!! fii fäään va fint!

OCH dagens BÄSTA!! Gurra ska få ett syskon och jag ska bli faster igen!! GE MIG BEBIIISEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0