studidagar

älskar studiedagar!
älskar vänner.
måndags träna, sen mys med fanny.
tisdags träna,  mys med adam.
onsdags träna, var med becca sen med natta fanny till vasa
torsdag idag! ska snart till min sandra!
sen flyter det på med fre lör sön! ska jobba helgen! yes!
Jag var på mitt jobb igår föresten, efter träningen så åkte jag dit för att hämta mitt nya schema!  hade fått massa tider, blir så stolt! sen tog jag massa extra tider med! jag är såå uppbokad och jag älskar det! älskar att jobba röven av mig, trots att det är jobbigt så är det bästa känslan!

Mamma ringde igår!  hon hade de bra. satt på resturang! hon hade köpt en playboy väska, så söt! knääpp!
varit skönt med bilen och allt en vecka men saknat hennes sällskap. inatt sov jag helt ensam också, ingen hos mig, läskigt men gick ju super bra :)
imorgon kommer hon hem! skönt verkligen.

hoppas helgen blir finfin :) med party och mys.
saknar min älskling massssa! han jobbar nu och tjänar pengar till familjen! :D

har föresten pluggat nu på morgonen duktig är jag.
Nu måste jag klä på mig så jag kommer iväg någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0