frossa

vi har växt ifrån varandra. sakta men säkert har den känslan givit resultat! det blir aldrig som förr, men minnen lever kvar och jag är tacksam. Behövde dig då men inte nu. Olika vägar känns rätt!
Du förstår inte och är för upptagen med dig själv, sånt man blunda för i början.


nog om det. Idag är det söndag och den känns bra. vi ser fram emot en vecka som endast är 3 dagar! vi behöver den. Jag hoppas att den inte går fort. mammi kommer hem på fredag! Hon åkte ospec och hamna några meter ifrån havet på ett 4 stjärnigt hotell! helt otroligt. Men hon är så värd det.
Min lediga söndag, hur länge sen var det jag satt hemma en söndag? nästan dåligt samvete, skulle nog ha jobbat istället, den här dagn var ju inte direkt behövlig ändå.

massa godis på tv ikväll! jag hoppas adam kommer till mig ikväll, då blir jag glad.
älsklingen som är mitt allt <3
bästa vän som jag har häftigaste tajmingen med <3
vilket fint!

greys är bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-03-16 @ 09:28:43
URL: http://fredotmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0