blogg i skolan

jag funderar. jag har inget att ge. har ingen fantasi och det känns hemskt.
älskar dig så det gör ont. älskar du mig?

ingen bra skolvecka, mycket skolk. hoppar svenska och religon idag. ska träna med natta sen lägga ut pengar på blommor, illa. ska köpa mig en fin klänning. ska komma på vad jag ska ge.
ska jag kämpa eller ge upp? är det är ny början eller slutet? min osäkerhet, min magkänsla ger mig tårar.  just nu kan vad som helst ta ner mig. ingen bra dag i skolan!
välgörenhetskvällen är ikväll! skönt när den är över. min osäkerhet och dåliga självkänsla som jag känner nu kommer speglas i dina ögon.

fixar det inte, inte nu. jag har ett val! jag vet så väl, men varför har ja så ont`?

förlåta är allt, förbättra är nästa! viljan är min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0