Student 09

Nu ska jag blogga! äntligen.
Den bästa tiden i mitt liv har just passerat! FÖR FORT! herregud jag förstår det inte.
Alla dagar med alkohol gick bättre än väntat, söp som ett djur men jag fick ingen bakis dag! en bara kanske, helt ok liksom! allt var perfekt! vi hade såå frukansvärt kul! ett minus var ju vädret, och det var ju verkligen otur men vi fick jätte bra väder på studenten och DET är viktigaste :)
fest hos lisa, fester med klassen, krogar, BRÄNNBOLL, middag, trekamp och massa mer jag kan verkligen inte få med allt hur mycket jag än försöker!
taxi varje kväll, otten varje kväll ( älska ottenbandet) såg min mamma kanske en dag den här veckan ;O helt galet. sov bara sen upp igen och man verkligen längta efter nästa dag hele tiden!
När den 11 sen var kommen så käneds det ju helt sjuukt! betygen var glädje och vi stod i vårat klass rum och tjoa!
vi skrek och sjöng när det äntligen var BF3A tur att gå ut på trappan! det var varm och jag ville bara komme ner där ifrån, jag såg ingen skylt med erika på så jag visste inte vart jag skulle vända mig! hjälpte nattis att hitta sin sen gick jag tillbaka och så har dom fånen stått nästan längst fram hela tiden! och jag var såååååååååååå svettig xD kramdes fick massa tyngd runt halsen! bamse chamnpang och fina blommor och gossedjur med bild på mig :)
underbara familj! så mycket glädje.
sen snabbt upp på flaket! som absolut var det bästa på hela den här dagen! hur jävla kul som helst! ÅK FLAK!!!!! det var helt sjukt kul. ville aldirg sluta åka! jag blev såå ledsen när det var över. dagarna med klassen är förbi! jag blir känslig!
Sen blev jag hämtad och vi åkte till landet! fint välkomnande ännu en gång! mingla runt sen käka vi :)
fina presenter! jag måste vara otroligt älskad. ett jätte fint tal av min kära mor, underbart <3
massa lek och bus med mina släktingar sen in till otten! började segt men hade sen en sjukt rolig kväll!!!! det vart så jäkla kul, allt bara vände! några shotar och drinkar sen röjde jag loss :D PERFEKT KVÄLL!
avsluta med att adam tog med mig hem i en taxi! min fina adam, vi klara veckan super bra. trodde att allt alkohol och brist på myskävllar och kärlek skulle tära på oss! men inte då, vi har båda haft sjukt kul och avsluta flera nätter ihop i min säng, dansa som fån på golvet :) allt gör oss starkare! gud vad jag älskar dig <3

det är läskigt att inte ha ett riktigt sommarlov, utan bara sommar liksom! jag börjar jobba v 28 och tills dess kommer jag väl bli galen av att inte göra något! med midsommar på fredag och det längtar jag efter :)


Kommentarer
Postat av: Becca

åh min finaste :) <3<3<3 så underbart!! kul att du skrev :D

2009-06-18 @ 20:09:57
URL: http://refre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0