sommarsommar

Godmorgon sommar! nu är det vecka 27, en vecka man lite längtat efter eftersom jag är ledig HELA veckan, eller jag fick en tid på torsdagen som ja var tvungen att ta men det är bara 7-14 så helt okej :D annars ska jag bara sola bada och ha det bäst :d och imorgon ska vi till Liseberg :D Jag, Lisa, Mia och Sara! såååå himla kul. en riktig höjdpunkt! var aldrig där förra året. så det ser jag fram emot enormt :)
Har varit i uppsala förra veckan hos min syster och hennes familj! världens sötaste unge har dom :) dom bor i ett riktigt svensson område och jätte fint hus! helt sjukt så fint och mysigt det var. så ska jag med ha det (:
så fick jag ärva hennes gamla ford med:D ap kul, köra gränet med liksom!!!

Ska ta vrål åket ner till stan för att möta fanny och fixa lite, sen ska vi åka och bada med natta och sofie :d super najs! bra dag bra dag! ska träffa min gose adam ikv efter att han har jobbat :)

dags att borsta tänderna!




Kommentarer
Postat av: Beccis

SÖTASTE NI!<3<3<3<3<3<3<3

2009-07-03 @ 09:43:09
URL: http://refre.blogg.se/
Postat av: sara

haha bästa jackie :D

2009-07-09 @ 23:32:12
URL: http://sarararaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0