1 juni

1 juni!! du är så fin! som vi har längtat :D det är nära nu, vet ni hur nära? ja ni som kan räkna fattar ju det men jag tror inte man riktigt förstår. låt mig beskriva!
På onsdag! vi sätter på oss våra fina mössor efter att vi fått reda på vilket fönster som blir vårat för en hel dag! där alla kommer se oss skrika! nyktra som onyktra står vi där och upplever världens bästa dag! med start av onsdag kommer vi supa en hel vecka + en dag! vi kommer må dåligt och vilja sova men ack den som gör det. (jag kommer antagligen göra det) massa äventyr med klassen står på listan! sen torsdag! jag vill inte skriva.. jag vill bara uppleva :D
bara vädret är fiiiiint! imorgon ska det bli regn :O usch! får njuta idag! avklara ett litet prov sen ska vi mysa i vasa parken! jag och mina studenter :D

bäst att åka nu då!


Kommentarer
Postat av: Lisa

ååh ge mig onsdag! :D kommer bli den bästa veckan någonsin!

2009-06-01 @ 18:30:54
URL: http://lisalindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0