skriva

tog ledigt idag! det behövdes. just nu funkar typ inget?  jag var vid körskolan idag istället och plugga loss. Jag älskar när det går bra. Jag älskar när andreas slickar mig på kinden för att jag planerar så bra, för att jag byter fil rätt och för att jag är koncenterad, då han älskar mitt sätt att köra. Jag hatar när andreas ställer sig upp och kissar på mig för att jag planerar dåligt, inte är koncentrerad inte kan regelrna osv. Jag hatar när jag inte kan. Jag vill så gärna och ja har ju målet!
skolan bryr jag mig inte om känns det som, har rester som trycker i bakhuvudet men jag vill bara få bort dom. sen när har jag tid? då jag inte pluggar teori, jobbar jag. jag prioriterar rätt enligt mig men fel enligt skolan.  betalar ju kortet själv nu eftersom ja behövde mer än tio lektioner.  jaja det löser sig väl som vanligt.

och nej jag vet inte hur det blir längre. vill bara veta! jag är arg, besviken men vägrar låta dig trycka ner mig ett en såndär period igen.  jag har det bra, bättre utan er.  vad i helvete skulle jag göra utan min adam? han är det finaste som finns. jag gör alllllt för den killen och han allt för mig. ingen tvekan om att jag har hittat min livskamrat!  eftersom mitt liv är en klass för sig så har jag haft den enorma lyckan att möta hans liv. familj och hem. en annan trygghet! när jag är 50 bast kommer jag minnas dom som rädda mig! dom som gjorde den här tiden värd att leva i.

jag ser på simpsons nu, är min humor absolut! hel grant. 
ledigt imorgon med då kanske. lika bra antar jag om jag nu inte får en morgon kick och vill gå för att vara där.
okej såhär är det:
jaf skiiiiter i psykolig
jag skiter i APU rapporten
jag skiter i aupair pappren
jag skiter i usa arbete
jag skiter i svenskan
jag skiter i boken
JÄVLAR vad bra det känns!  men nu råkar det vara så att jag har mina mål och jag är inte en av "dom" som gör sådär jag är bara mesen som kan skriva/säga det. jävla skit.

titta på bilder nu! sen ska jag ringa becca :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0