nyyyy

Jag är 18 år!
Jag är student!
Jag har panik!
Vet ni hur jobbiga mina dagar kan vara?  ohh shit varför? joo dte kan jag tala om.  Allllll min tid försvinner.
Jag SAKNAR när jag kunde träna fleraaa gånger i veckan, när jag la all energi på dansen och älska det!
När jag var ledig varje helg och njööt.
När jag fakitkst hade tid och energi att plugga till skolan.
jaja klaga på, andra sidan så har ju mitt jobb gjort mitt liv enklare, men även svårare? med pengar så blir allt på ett annat sätt fakitkst. så KAN man faktikst klara sig själv, innan så kunde ja ju inte det. df sluta mina föräldrar ge mig pengar.
och så blir det oj ja har pengar ja köper typ vad ja vill sen är dom ju slut och då får man ju helt paniik för man ska klara sista veckan i månaden med 500 spän. 
Jävkla körkort suger ut mina pengar OCH min energi!  men visst ja vill ha kortet mer än nååååååt annat just nu, hållt på i 4 måander, snart 5 och det taaaar på krafterna.
vill vara bäst, andreas tycker jag är sämst, mamma med. jävla typer, sätt er i jävla lastbil som är bakhjulsdriven och kör på is och slira ner i ett dicke! SÅ svårt äre.  äsch. ja blir arg.  andreas spottar hellre på mig än att slicka på mig. han liksom ser ner på mig. och det är INTE för att jag är kort. nee det är för att han är tjock och sur.
på torsdag ska jag sätta mig naken i bilen och säga Hej nu är det dags igen (som han alltid säger) då kanske han endast tänker på mina bröst och glömmer att klaga på mitt förbanade sätt att köra. bra ide? jag måste ju testa?

jag kollar på Heja björn nu! sett det?  han är en sån mes, rädd för allt och allt. tar massa skit och tycker det är ok! sen ser han det som att det är hans fel.  Är jag björn?  ja tänker ju att ja suuuger efter en körlektion med andreas. men sen när ja tänker efter vad gör ja för fel? då är det slarvfel visst men ja vet ju? eller?

jag ska köra med mamma ikväll. hon hatar det, hon är rädd, arg och jobbig. jag tvingar henne!


nu måste jag gå, ska räkna ut hur mycket av min lön jag FAKTISKT FÅR BEHÅLLA!  GAAAAH  ska man behöva bli gatagående för att få en lugn stund? utan dessa tankar.
ge mig en kraaaam! :)

Kommentarer
Postat av: Becca

i want to hug you <3<3<3

2009-01-19 @ 20:17:18
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0