text

En låt jag söker, har den ständigt i mitt huvud. hört den mycket på dansgolvet, kan verkligen inte komma ihåg vad den heter. attans jag blir så irriterad.

ikväll blev inte bättre än igår, usch jag blir galen!
är det mitt fel? det kan inte bara vara mitt fel. borde jag vara helt annorlunda?
min terapeut sa att allt mitt betende har sin förklaring i mitt facit i huvudet, alltså det är inte konstigt
om jag är som jag är. varför har jag då ständiga tankar om att jag är så
himla trött på mig själv?
absolut mina läsare jag deppar, jag mår inget vidare alls men även jag mår bra, och sen dåligt!
det känns som den mörkaste och jobbigaste tiden är över så nu har jag dom här "vanliga" problemen.
Med min pojkvän tex. jag har säkert den bästa det tvivlar jag inte en sekund på men.... jag vet inte det kanske är mig det är fel på... Jag vet att när jag var mindre och hade det som jag hade så tog jag på mig allt, allt var mitt fel liksom! jag tyckte själv att allt var mitt fel helt enkelt. det kan knappast vara så hela tiden om och om igen.
min pojkvän är finast mot mig och jag är så förälskad så det finns inte. vi har varit i varandras närhet i två år snart. jag har älskat människan i mer än ett år. hur kan jag vara så säker på min kärlek men osäker på din?  från och till.
imorgon är det lördag! min lördag inte söndag.  du har lovat mig mycket, du har lovat att visa mig!!  visa mig nu, jag behöver det verkligen nu.

ibland vet jag absolut ingenting! och ibland är jag säker på allt. i natt sov jag inte en sekund. varje del i mig säger att jag inte kommer sova en blund i natt heller.  skulle bara vilja sova länge länge länge. kan inte slappna av för jag vet jag ska upp och jobba imorgon och jag hatar att göra det när jag är såhär. hatar att vara nere bland glada människor, känns som jag ska ställa mig och skrika och slå när som helst.  ännu en natt utan sömn. 

jag vet att vi löste det, men jag kan inte hjälpa att det kändes som att allt vi precis sa bara försvann när jag sista gången ringde dig. bara magkänslan som sa aj! varför kom du inte till mig?  ännu en gång känslan av att vara sämre...
hatar att slås, fighta, brottas med dina val!

älskar dig otroligt. mer än du ser.

folk har hela tiden sagt till mig att skriva när jag behöver, därför har jag bloggen. vet att jag har varit dålig på att skriva på sista tiden men statistiken är ju rätt hög så jag vill ju såklart ge er något att läsa.
trogna läsare :)

lägger upp några bilder från min nya systemkamera!  sen ska jag ut och gå en runda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0