prov

Jag undrar.. jag är rädd! jag förstår inteeee!
helt utan tvekan var jag livrädd idag, och det var en sjuuuukt jobbig timme!
Jag trodde absolut att det skulle vara enklare!
TEORIPROV! jag har pluggat varje dag, repeterar varje dag, och ingen fjutig timme! nej nej jag har suttit minst 2 -3!
slutat träna, träffa kompisar, skitit i skolan BARA för det! vad gav det för effekt?
heeerrrejävlar jag klara det! MEN inte så bra som jag trodde. jag var så säker, sen när jag sitter där. hjärtat slår dubbelt så snabbt! ont i magen. trycker på starta och sen.. första frågan är ????????  när jag kom till typ fråga 7 så kände jag igen mig och sluta chansa! med enkla ord, jag fick ett rikitgt svårt prov!  är lite arg för att det inte gick bättre, är värd det! men så jäkla skönt att ja klara det!  det känns rikigt bra.

taaaaaack för stööd!!!!!

nu ska jag köra så jävla bra imorgon så andreas skiter i brallan! måååste fixa det här nu!
såå STOLT kommer jag vara när jag säger till andreas imoron att jag klara det :D

nu ska jag kasta i mig god mat sen är det box som gäller med sandra! JAG HAR TID!!!!!!
jobb imoron! ( jag har iaf mer tid nu än för 2 h sen)

Kommentarer
Postat av: mius

du är bäst! njut av tiden:) sötnos

2009-01-26 @ 17:59:12
Postat av: Ebba

Jag är stolt över dig:D Grattis grattis!!

2009-01-26 @ 21:35:09
URL: http://claesgitarr.blogg.se/paradebba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0