onsdag

Dissa skolan idag, sista lekitonen iaf det var ju inte så farligt?
det känns som en dålig period! inte för att ja tror att någon av mina läsare har fattat att ja har en riktigt skit period nu men ja är ju tvungen att påpeka det igen.. tror alla i hela världen fattar hur dålig period jag är inne i. neger barnen i afrika har inte fått mitt bidrag denna månad, sälarna i island har inte fått sin dagliga mat! jag tror alla förtsår, inte minst mina vänner och familjen.  Men jag är snart ur den right?

plugga inte alls mycke teori idag! dumma mig. jobbet ringde och ficka slinka in där. dom böna efter min hjälp eftersom ja är den enda som kan kasta skit på fyllona som kmr och snor kakor. jisses.  vi har flyttat och det är så fint på jobbet. helt nytt och fräscht, vi flytta i måndags så det va första gången idag, ja va heeeelt yr! kände inte igen något fast vi hade samma sortiment! det va läskigt! men efter några misslyckade late så var ja på topp och satt på min rullskor och gled omkring och servara vart enda huvve! chefen nöjd, jag fick gå hem! körde en sväng, bråka loss med mamma som inet tror på mina körkunskaper mer än andreas, inte konstigt jag är osäker?  omringad av idioter!

fått 4 räkningar denna vecka! är ja vuxen eller? dyra som fan, studentmössa, kameran, uppkörning, teori! blir galen på dessa priser.  lönen blev bättre än väntat och det behövdes denna månad kommer blir snor dyr! absolut.

nu har ja hela säsongen från 90210! as bra serie! sett nåt avsnitt men nu ska ja see alllllla! maraton.

läs om min personligakriss! jag kommer ur den snart!

Kommentarer
Postat av: mius

vi tar oss ur det nu! vi ska inte ha några problem. skolan är en piss i nilen och körkortet klarar vi en dag (: min bästa erika! imorn kör vi gärnet

2009-01-21 @ 23:12:23
URL: http://fredotmaria.blogg.se/
Postat av: Beccs

PLUTT! Du ska ur det! helt klart! och körkortet har du snart det vet ja! Du klarar allt! oh coolt med rullskrdiskor eller rullskor eller vad de är :D:D

2009-01-22 @ 20:13:56
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0