kvälls!

Körde en bra stund med mamma ikväll. det gick bra! skönt. ska köra imorgon med! körningen går före allt nu, ledsen vänner, skola, jobb men jag måste fixa det här nu! snart dags att skriva och köra upp!
jag hoppas det går vägen!   klyftigt sagt erika!

nu kollar jag på Smekmånaden, söt film! äter knäckis med gott på och dricker tee :) mumma! jag tar och fotar!
Natalie ska hjälpa mig imorgon, om ja hinner hoppas på det!

ojoj nu vill jag ha sömn men självklart går ja inte och lägger mig när det finns så mycket bra på tv :)
jag saknar adam! min skitunge <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

stolt över dig<3 du är bäst

2009-01-20 @ 22:43:16
URL: http://fredotmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0