känns som söndag

Varit mycket med pojken nu och det har varit så mysigt.
hör ihop med dig det vet jag!
Idag åkte vi till stan, var på jysk leta efter en sak till min vän beccas present!
snart kommer hon hem. kan inte beskriva hur mycket jag saknar henne.
Igår fyllde erik min bror 20 år! stor stor och hej och hå systemet!
han fick hugo boss av mig! lukta gott.

Blivit massa jobb nu så januari lönen blir en glädje! ibland tänker jag att ja har mer pengar än
vad jag ens behöver, ger bort så himla mycket eller så bara bränner jag dom på annat.
konstitg det där. men lika bra att passa på att jobba mycket, kommer nog inte bli lika mycket
nu efter att vi gör om så mycket!

Imorgon ska jag sätta in min Pstav, är nervös ju! tänk om det inte passar mig alls? men jag hoppas
iaf på det. adam ska följa med mig, plutten kommer ha svårt att gå upp så tidigt! han som sovit till 12 typ hela lovet nu :P
skolan på torsdag, inte sugen på att gå upp halv 7, inte sugen på att inse att ja faktiskt inte har pluggat nåt på lovet
och ja som verkligen behövde blir klar med usa arbetet.
jaja, det löser sig alltid! ska jobba imorgon med, hopppas jag får sluta så jag hinner till träningen! missa igår
och vill inte svika sandra igen :)

erik och jacob har lagat god mat ikväll! det satt bra i magen. nu ska jag duscha sen se en bra film!

älskar min kamera!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0