canon

Nyår har passerat! det var lyckat. med för mycket alkohol susa kvällen bort i en dans, dansa dansa som en tok. fick en tolsslagskyss iaf, det var på tiden.
dagen efter mumsa jag i mig en kebabpizza med blandad sås! adam åt någon töntig pizza.
så började jag året! 1 januari med en pizza.

jag har köpt mig en systemkamera, en ganska stor, svart och fin. den var svår att lära sig. ni vet sådär svår att jag tillome kasta den på golvet och hoppa lite på den. Jäkla instuktionsbok var ju värdelös!!  ett stort minus!!!!
men nu fungerar den igen, lite tejp såklart. och jag tror jag förstår det mesta nu.
Natta bjöd på en värdelös monopol spels kväll ikväll. jag hoppa av, gillar inte att förlora.

jag kom hem för några timmar sen. jag är utråkad som tusan, en dålig kväll, hade inget sug för utgång heller. jag borde plugga för göran har koll på mig, jag måste kämpa hårt i hans ögon. jag tycker svenska som är mitt språk är helt galet, men beror väl kanske på att göran, svenskaläraren är inte riktigt normal! dte går rykten om att han har ADHD, ja vet ju inte men han har ju sina tydliga problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0