körkort

idaaag :D  6/2 09   en av dom ABSOLUT lyckligaste dagarna i mitt liv :D känslaaan!!!!  jag tog mitt egna körkort :D:D helt galet! jag klara det..på iiiiissväg, slirigt, läskigt och heemskt! men fan ja klara det!!!!
en dryg tant, en suris :P  sa inget typ. jag va nevös, men ändå cool!  backa runt ett höörn, galet nog klara jag det!  gled på förbi lastbilar och shit!  gjorde en tappe, men den blunda hon för!  jag körde rikitgt bra! jag är såå stolt. hade tio medelande att läsa sen :D mina underbara vänner som fanns där til 10000!!!!  alla trodde på mig, alla utom jag! tills jag började köra! rädd som fan men ja visste att jag fixa det.  andreas min speciella körskolelärare.. hmm vilka stunder vi haft, gråtit som ett barn han har skrikit som en idot :P men han var stolt!!! en bamsekram sen gick jag med mitt livsbästa betyg någonsin!!!! gladare än någonsin!!   börja teori i september, börja köra i oktober! nu haaar jag det :D:DD  inte klokt! och resan har varit heeemsk!!!!! men nu är det över och jag fattar det inte :D alla är så glada för min skull så ja blir  rörd. mammi och jag stod och grät! stolt mami :)   utöver startpaket har jag betakat själv och jag är den enda som gjort det av barnen! bara jag som klara alllllllllt på FÖRSTA GÅNGEN :D

jissess!!! nu ska jag åka och tanka sen hämta upp natta :D sen till skolan!! wiiiihuuuuuuuuuuuuu!!!!!


Kommentarer
Postat av: Beccs

Jag visste ju det :D :D SA JU DET!!! Världens bästa erika!! Så jävla duktig är du! Tänk att min lilla tjeja fått körkort :D:D::D:D:D GRATTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!

2009-02-06 @ 15:23:54
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Johanna

Grattis :)

2009-02-06 @ 16:13:25
URL: http://thedaysarebrighter.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag har sagt det hundra gånger. jag tror på dig i allt. jag visste att du skulle klara det och du är värd det och kommer lära dig så mycket mer hela tiden. nu måste du bara lova att köra försiktigt :D aaw, mitt gullmonster

2009-02-06 @ 20:04:48
URL: http://fredotmaria.blogg.se/
Postat av: ERIK

jag betala också allt själv efter paketet.

2009-02-22 @ 00:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0