idag är det fredag

Fredag!! min sista sovmorgon på fredagar känns ju sisådär... värdelöst men med tanke på min position i engelska och teckenspråk kan jag ej ta bort kursen som tar min fredags sovmorgon! och det känns väldigt jobbigt.
men idag sov jag iaf till tio :) super skönt, gick ut och gick sen kom adam och myste med mig. käka frukost sen skjusa han mig till stan och han skulle till gymet.  putt<3
kort skoldag väldigt skönt. lejie lät oss sluta tidigt med. hon är ju inte så tokig.
veckan har varit bra, bara missat en lekiton vilket känns starkt haha. mycket vänner och adam såklart!
ikväll ska jag ut på korgen, 2 månader sen typ, jisses! men men så kan det bli. ska jobba imorgon så får ta det lilla lugna :) 

har fått mitt fina kökort nu :) rosa och gulligt! älskar att ha det med mig, mycket större och coolare känner jag mig!

ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0