i denhär

Jag bara vill!!!!!!!!  skriva allllt, säga allt!! fååå allt ur mig.. men det sister fast, såå hårt och det tar död på mig. tappar allt, enrgi, glädje precis allt! är och blir någon jag inte ska vara!  tro mig jag vill inte behndla någon illa, vill inte såra!  men ja har tappat "det"  hoppet, ni vet som gör att du gör allting du vill. det jag tror på finns inte kvar.  jag hade ett enda hopp, men det togs ifrån mig och nu är jag tebax igen! det går tillbaka igen. återigen är det som förr.

önskar vi var vänner, att du älska mig och jag dig! men vi delar bara samma hem inga känslor. letar efter dig men hittar dig inte... mitt stöd och självförtroende finns inte!  jag behövde dig... men nu har jag vant mig.

hur kan du göra såhär..  vilket fall som helst så klarar ja mig. jag vill det bara.

hur kan man bli instängd i sig själv?  jag kan låsa dig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0