randig tröja

Jag vet vad du gjorde förra lördagen ser jag på nu (: repris, faktiskt roligt ju.
söndag idag och imorgon är det skola igen och det känns som vanligt urk!!!
jobbat hela veckan och helgen och det var varit såååååå härligt! har blivit så tajta och vi har så sjukt kul! människorna på mitt jobb är bland dom bästa personerna som jag mött! på alla sätt och viss! en del mer än andra men det är så sjukr härligt stämning och jag mår så bra där. ingen dömmer, ingen får mig att känna mig sämre eller något. skolan är rena helvetet om man jämför med jobbet. det är nog de bästa jag har! den glädjen och uppskattningen som jag får där är obeskrivlig! vi har så kul, pratar om alllllt!! snusk mest hahah. min humor är unik men där finns den hos så många! snart jobbat ett år på lindahls och jag älskar det! människorna och jobbet är toppen. lönen kunde vara bättre :d men vi får också lön för att sitta och äta glass och snacka sex och skämt flera timmar :D så ingen ska väl klaga.

igår myste adam till det med taco hemma hos sig :) riktigt mysigt! sen åkte vi till aspen och spela gitarr hero med honom och ogge. sen hyrde aspen och ja film, fick köra hans bil :D mohha det var ballt.

idag öppna jag jobbet så adam fick gå upp tidigt! sen sluta jag 15 och åkte en runda med bilen och fixa lite! sol sol!
Big Comedy ikväll! skratt chansar jag på :D först ska vi ut och äta <3

sååååå länge jag inte är i skolan... så mår jag toppen. så länge jag inte pratar med min pappa så mår jag inte dåligt. så länge jag begränsar mitt liv så funkar det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0