onsdag

Det var såå skönt att vakna halv sju imorse och snabbt bestämma sig för att skita i skolan! jag somna om och vakna k 13. gick ut i solen och käka god frukost! sen läste ja svenskaboken som till min besvikelse är dålig. sen var det kl snart 15 och dags att åka till jobbet.
jätte lite folk idag, johanna och jag slappa loss. sen blev det massa och göra så vi kom inte där ifrån före 20.40! men det gjorde inget, ingen av oss hade något spec att göra efter iaf :P
Imorgon hoppar jag skolan igen. böjrar jobba 07.30 - 1600 istället. pengar och mycket bättre dag. på jobbet mår jag så sjukt bra, i skolan så sjunker min självkänsla till noll! så jävla tråkigt och hemskt.
snart är det slut!!!!! och jag ser fram emot en sommar med jobb varje dag!

på fredag måste jag till skolan muntliga nationella! fy tusan vad illa men skönt när det är över!
helgen ser vi fram emot, vuxen fest och Big comedy! härligt!

jag köpte ett knä skydd idag iaf! jag ser helt knäpp ut när jag haltar omkring. men är lite bättre nu när jag har det. inte tränat på hela veckan men imoron kör jag! ingen spinning på ett tag dock :( sen ska jag sova hos adam! och jag längtar efter dina armar nu!!!

ska se på disney channel nuUuuu!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0