lördag

Sol tror jag att jag ser! allt är perfekt!
Roligaste utgången igår, trädgårn sen otten! beccis och jag (: sen massa vänner ute. en rolig fylla! DOCK vin på mina nya skor, vin på min jeans jacka!!!! OCH brännmärkte i ansiktet tack vare en viss rebecca!! haha ser sååååå äckligt ut :(
bästa adam kom och hämta mig i natt! åkte hem till mig. inte setts på hela veckan och det märktes på oss, båda var så glada och saknat vararandra sjukt! lyfte upp lilla mig och där stod vi länge och myste! tur att du är så stark bejbii!
inget jobb idag, även den bästa kan bli sjuk. solen hela dagen med massa mys. lycklig (:
nu är jag hemma, ska skjusa mamma sen förfesta med mig själv i väntan på lisa :D party ikväll med men ska icke dricka möe! imrgon äre 100% jobb som gäller.

Hej hopp :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0