ARGAST

kan ha varit en av mina argaste dagar! asså jisses. mitt temprament! efter träningen så bara ARRRRG!!!! min data har ju varit cp länge nu, åkte ännu en gång till bror för att få hjälp och att åka till två gånger på en vecka bara för en data SUGER! jag körde som en idiot, 120 - 140 hela tiden.. rädd för mig själv asså. jag var såå jävla arg!!!!! min död lär bli min bil! fy fan.
åkte hem ännu snabbare pga att datan inte fixades!!! FUCK!! kommer hem slår lite på den, skäller ut mmamma sen funkar den utmärkt! sjukt asså. vad lite ilska kan göra.
nästa panik, mina cheerios!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dom va slut och var såå tvungen att ha dom!!! skrek på mamma som åkte och köpte dom, åt dom inte! drack soda. kolla intrenet FAN VA FINA STUDENTKLÄNNINGAR! tvungen att testa min och faktiskt inse att den är absolut finast! speciell! älska den..
sen var jag bara tvungen att ännu en gång ta mördar bilen och köra till något annat, som ej nämns. guuuuud så bra erika! verkligen inte.. kommer slå tebax!!
idag var min lediga dag på detta lov! och jag var sååå arg!!! typsiskt. knäppt asså. imrgon börjar jag jobba kl 4, ska vara med natta innan! good.
mamma lagar god mat men eftersom jag strejkar kan jag inte äta den.. skit också..
och inte får jag ladde ner musik pga av den dumma lagen! jag som hitttat massa nytt!
min ilska kommer från ingenstans verkligen! eller någonstans men jag ERKÄNNER DEN INTE!!!!!!!!!!!!!!
jag har inte kastat mitt gravidtest, den var en konstig känsla! är den för dig eller mig?

JAG ÄR INTE SÄMST!! VART KOMMER DET IFRÅN? DET KOMMER FRÅN STÄNDIGA TÄVLINGAR OM ATT ALLTID VARA BÄST. jämförelse. som jag är så jävla trött på. är det där min ilska sitter?
fan vad arg jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0