turkiet08

IM A ROCKSTAR!!!!!!!!!!!

hemma från turkiet! landa halv 3 inatt så stog adams pappa och vänta på arlanda :) var hemma runt 5 -6 och helt slut. somna skönt i min säng, utan adam :( tomt som tusan. vi har haft en otroligt bra vecka. så mycket minnen. haft så kul och mysigt. jag har nog hittat den bästa pojkvännen i världen, jag antar att jag är riktigt lycklig, han ger mig mer kärlek än jag kunnat drömma om. sol,bad, shopping, mat, öl, skratt, mys, turkcell, häst, minnen! en helt otrolig resa jag förstår knappt att vi hade det så bra. lyckliga är vi verkligen som fick uppleva det :) riktigt lyx hotel hade vi hur fint som helst med toppen personal.  tack älskling för denna underbara resa, jag lovar det är det bästa jag varit med om! vi är bäst tsm, kan skratta 24 timmar 7 dagar i veckan med dig :) aldrig tröttnar jag på min plutt.  ska aaaaldrig vara utan min adam <3

orkar inte ladda bilder nu men dte kommer :) alla är sååå fina. ska visa vad jag handla,massssa grejor spec väskor blev en favorit :D

trist att va hemma, men har verkligen saknat mamma och erik! och mina vänner så klart.  nu blir det jobb fre - tisdag jisses va jobbigt. men ska parta massa i helgen och det behövs :D

Kommentarer
Postat av: Becca

Åh vad härligt att lsäa :) det är så skönt för mig och glädjer mig så mkt när du är glad och mår bra :) du är så värd all lycka och kärlek som finns! Så oerhört glad för din o adams skull! SÅ SÖTA :)

2008-09-26 @ 13:25:43
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: mis

så sjukt härligt gumman! du ger mig härliga känslor när du är så glad och ni har det så bra! låter underbart och det är precis så det ska vara min älskade vän :):) ikväll ska vi parta!

2008-09-26 @ 17:23:12
URL: http://fredotmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du glömde nämna att din bror gick upp kl halv 6 för att öppna dörren!

2008-10-06 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0