hallu

Tog bort tandställningen idag! yiiihu det va skönt, ingen större skillnad dock! hade inga snea tänder förut det var bara mitt överbett som skulle fixas och ja nån mm har det väl bättrats  WOW!  hejja tandvården ;P  jaja ja bryr mig inte  mina tänder är raka vita och fina som dom alltid varit och 1 mm längre fram ;D hahah  ÄLSKAR ATT LE IGEN!!!

har stord städat i rummet idag! och ändrat lite, blev super fint och mer yta jag är ju ba så gryyyym!

fota imoron i skolan, våran klass kommer se ut som heta freak ;D  sen ska ja ha körlektion! kvällen blir lugn, är inne på min andra nyktra helg och både mamma och jag är nöjda!   ger mig ännu mer längtan till nästa helg då blir det hel helgs krök :D:D  

Becca kommer imorgon!! miss uuu <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖTOOO

2008-09-04 @ 17:26:16
URL: http://fredotmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0