Fredag

min nya design är super grym! jätte nöjd =) tack B. Igår jobbade jag, stängde vid 20.30  med pia och åsa som bara är för härliga :D man garvar hela tiden med dom asså. vi har fått nya tröjor nu med! vinröda peke myyycket snyggare och skönare!  riktigt bra där.  tog ledigt idag för tiden fanns inte men imorrn ska jag jobba igen får se hur det går med tanken på att ja ska bli sten full ikväll ;D  men jag brukar lösa det, inte glömma att ställa klockan bara hah. 
börjar inte skolan förns 13 typ, skönt men ja kunde inte sova längre än halv tio iaf. Ska in till stan nu och sola och köpa mina stövlar innan skolan!  köpt 4 par skor denna vecka och annat fint! gillar att ha pengar men det är roligare att handla upp dom.  Fick turkiska pengar av Adams familj i 18 års present super snällt och jätte bra juu, ska handla massa där ner!  5 dagar kvar sen är jag är paradiset med min pojkvän! 

ikväll kommer vänner till mig ser fram emot det som tusan =) bara för ni är så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0