Födelsedagsbarnet.

Idag fyllermin världens bästa Erika år hela 18 år nu är hon en stor tjeja.  :) Jag tänkte att jag smyger mig in på hennes blogg och lämnar några rader om henne och hoppas även att hon ser min lilla present, den är inte riktigt klar än men nästan. Hoppas att hon gillar den iallafall.

Erika är jätteomtänksam och härlig tjeja en som verkligen bryr sig om andra, ibland kanske för mycket och glömmer bort sig själv! Hon borde tänka mer på sig och sitt tycker jag. Hon är speciell, hon är verkligen inte som alla andra och det gillar jag med henne och så är hon sådär knäpp med som  bara hon kan vara :) Något som jag är så sjukt imponerad av av henne och alltid vart är att hon är så  extremt stark och har sådan vilja och kämpaglädje så det finns inte.  Hon har sådan vilja också och en tjej som aldrig tappar hoppet. Hon har kommit så långt med sin vilja och sitt hopp och jag
vet att hon kommer gå ännu längre. Här har ni en tjej som kommer lyckas :) det vet jag. Som sagt har varit  så stolt över henne och är så stolt över henne nu med. Är så glad att saker och ting börjar gå bättre,och  att saker och ting löser sig för det gör det oavsett fast man inte kan tro det till en början. Vi har så mycket gemensamt så mycket som vi har lika speciellt när det gäller känslor och relationer och sånt så grymtatt kunna prata med någon som förstår inte kanske förstår allt men väldigt mycket :) JAG tycker erika är cool, jävligt cool! Frymt glad över idag att du bjöd mig på Mcdondals den där dagen fast jag inte ville gå med på de eftersom vi kanppt kände varandra men efter våran lilla pratstund på Mcdonalds så klickade det direkt och det är det som tagit oss ända hit där vi står idag :) Det är jag så glad för.   TACK FÖR ATT DU FINNS OCH ATT DU ÄR DU! Vi ska kämpa tillsammans hela tiden, bara vi har varandra så klarar vi det mesta!  Jag är också oerhört glad för din och Adams skull :) han ska vara lycklig lottad för han har en toppentjej. Ni är ursöta tillsammans jag tror på er!


" Vårat lilla ordspråk, lev i nuet och ta varje dag som den kommer för
 det händer alltid nåt som du inte hade en aning om, när du minst anar som sagt. Ingen dag är den andre lik"

Oj det vart visst många rader nu men men jag fick ut vad jag ville säga :) avslutar med att hoppas du har en grymt bra födelsedag nu och att du fick din födelsefrukost imorse och att duf år många fina paket av släkten idag och att ni äter mycket kräftor eller skaldjur för jag antar att ni äter det? för det är ju din favorit.


/ Din Rebecca


Kommentarer
Postat av: erikaaaaaaaaa :D

rebecca kan vara den finaste tjejen som gör något sånt här för mig :) ÄLSKAR DIG <3 hihh.. men inga skaldjur åt vi :D det var mammas och min lunsch igår :D hhaha! smörgåstårta har ja ätit som en galning däremot :D:D sötnos kom så ska jag bjuda på mc donalds igen, för nu vågar du bli bjuden :D:D

2008-09-09 @ 18:55:01
Postat av: MAtilda

Gud va söt hon är som skrev så här, du är underbar erika, hoppas vi ses snart, <3 w3

2008-09-09 @ 19:16:58
Postat av: Emeliie

Så underbar vän som skriver så mycket fint om dig erika , Jag kan hålla med om det mesta som går att hålla med om när man inte känner dig så bra , men jag minns att du var underbar redan när du gick i7:an-9:an , önskar bara att vi kanske hade haft lite mer kontakt , du är Toppen <3

2008-09-10 @ 21:47:02
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0