BYE

om två timmar går tåget till arlanda :D sen åker vi till Turkiet! gaaah jag är så glad känns helt sjukt att ja kommer ligga på stranden imorgon och mysa och skratta med världen bästa kille. våran dröm är här :D bara några timmar bort! jag fattar inte att det är sant. att åka med sin pojkvän är himla speciellt bara vi två, vi kommer ha så roligt som bara vi två kan ha! Mysigt värre kommer det blir lala :D   ska shoppa loss iaf och bada och sola som tusan såklart.  Längtar efter vårat fina hotell, snart är vi där!!   nu måste jag få i mig lite frukost !

ses om en vecka :D:D 


Kommentarer
Postat av: Becca

SAKNAR DIG LIKE HELL!!

2008-09-23 @ 22:36:17
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0