Lörd

Tänker INTE! skriva om alla tråkigheter i min blogg, den är glading.
Sitter här i venten och spelar lite DATA!  åt precis lite mat här, det blev skaldjur och massa gott. lyxigt och maffigt. Har firat farsgubben idag, byxmyndig, och körkort, snart får du gå på krogen mannen!  smörgåstårta som slank ner så himla fint i min heta strupe.  Hem till ljuva smedby sen, till vårat rena hus, inget hundhår -.- 

lyssnar på patrik isaksson, bara för han är lite gayig så är hans ljuva stämma skön. DU FÅR GÖRA SOM DU VILL MEN ALDRIG FÖRÅDA DEN!! lallaa. sexi rå. och sarek spelas nu, jag ladda ner det förut för att peppa till lite gladmusik. Hon ska ju följa mig genom eld och vatten.
hur som helst imrgon är det än söndag dagn före måndag och då är det återigen dags för att ställa upp att ta hand om andras barn GRATIS! medans dom är och tjänar fett med cash! lite mycket irriterande. Men hej utnyttja mig bara för jag råkar gå den linjen.

bra vibrationer!  

nu rullar jag ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0