TIS

-Lindahls Maxi det är Erika!
 - Ja hej jag undrar om ni säljer kakor?
- Jo vi är ju precis ett sådant ställe som säljer just extrema feta och osunda saker
- Jaha, som godis då?
- Absolut, godis är ca 70 % nyttigare än den kakan jag står och smaskar på nu, äter nämligen hur mycket jag vill här på mitt jobb!
- haha... eh..
- Välkommen vi har öppet ända till kl 20 på vardagar!

jag har jobbat idag :) MIN grej

- JAG KAN SJÄLV!!!!
- Jaha okej men visa det då.
.........................
- kan ja inte få hjälpa dig?
-NEEEEJ JAG KAN SJÄLV!
5 FUCKING MINUTER SENARE
- Ne nu hjälper jag dig med byxorna
- NEJ JAG KAN!
- JAG SER DET!!
släppte byxorna och satte mig ner
- okej hjälp då -.-
-HA sopa !

lalal jag har haft praktik idag! (dagis) som sagt INTE min grej

hemma nu och mumsat god kvällsmat! imrgon är de apu sen körlektion med andreas! japp jag ska visa att jag kan köra i 90 och hålla i 90 samt kolla rakt fram samt växla upp och ner samt hålla mig på rätt sida.
sen ska jag hem till adam och leka frisör, ruligt!  ska plocka lös från casper(katt) och sussa sött i hans pappas säng! haha PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0