lovelilleplutt

1 år med adam!  tiden går fort, helt galet. har varit med adam i ca 1 ½ år och varit tsm i 1 år och jag känner fortfarnde hur kär och pirrig i magen jag är med honom. du har fångat mig och jag är så glad för det :)
vårat datum är 3/11 det var en speciell dag! men det är ju på måndag så adam boka in en super mysigt weekend nu i helgen och det ska bli så kul. ska käka massa gott bo på ett fint hotell med spa och pool och massa! ska mysa i vita lakan på rummet ;)  hih.  bästa du! kommer bli toppen <3

nu kmr han snart, vi ska åka och äta nåt först innan vi åker iväg :) pusspuss

musik?

gillar miss li skarpt fakitkst, vet inte varför! hon är inte alls min stil men hjälp vad glad jag blir av hennes låtar, som igår på jobbet jobba 10 h och stog och sjöng till hennes låt flera gånger, fast ja va dyng trött ;P 
Miss le - Ba ba ba
The white stripes - You dont know what love is
Swingfly - Sing that melody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0