fredag!!!

En vecka kvar på APU!  tackar tackar jag klara det.  Idag var det en 5 årig unge som sket på dig sen gick han omkring så länge sen gick han och pissa ner avdelninen. såå fucking äckligt!!!!  förstår inte hur jag klarar det här, jag har såå stora problem med sånt där. nu vill jag aldrig mer ta i den ungen!  hur kan man säga: jag älskar mitt jobb! som dagisfröken. hallå minst 1 gång om dagen är det nån som kissar ner golvet, byter blöja flera flera gånger. torka andra ungars röv varje dag!  helt sjuk hur man kan älska sitt jobb.  Min åsikt, grattis till er som inte tycker som jag! 

träffa fanny precis, hon är en riktigt pärla! älskar den jäkeln :D

Fredaagar bara älskar jag!  blir en lugn sådan har jag bestämt mig för. bara sockersöta adam och jag :) sen är jobb som gäller i helgen! :) och kanske krök imorron.

Kommentarer
Postat av: anna

Bli medlem, få unika erbjudandet och vinn galna priser! Dessutom får du gratis presentkort på Kicks och Make up store. Bli medlem nu! (Kopiera Länken)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=103577



2008-11-29 @ 17:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0