soldag

Joo fest blev det igår iaf.  Börja hos becca med henne och sara :)  dte var super trevligt, alla blev dragna ganska snabbt haha.  sen bestämde vi oss för att åka till hugo. Träffa mycket folk där, trevligt.  Jaa väl inne på hugo var det super fullt. Träffa godingarna alex och karin :)  det var kuul.  Men så mäkvärdigt var det väl inte ;P   roligaste var iaf hos becca .:)  sen kom adam och hämta sin mycket mycket fulla flickvän.  fick göra några kiss pauser haha! jag måste sett sjukt rolig ut så borta :P  snällast är du plutten.     träffa andra vänner där med, som inte hade bjudit med mig :P  det var ju lite tråkigt MEN MEN IBLAND GLÖMMS MAN :D   jaja  det var helt okej och BECCA ÄR BÄSTA SOM FIINNS <3

vakna med sjuk baksmälla, paniiiik adam bara skratta.  efter mycket vatten, sol, och käk var jag på topp igen.  vi sola vidrae sen åkte vi till stan!  Shoppa lite smått,  sen köpta vi godis och åkte i adams super fina bil :)   senn hem och så laga adam mat!  gotttis. 

du sätter en sån press på mig, jag känner mig inte bättre, känne rmig bara helt jävla kass. gör jag inget rätt?   jag blir så ledsen, jag får sån ångest..  

aldrig utan adam <3

HEJE DÅ FAN


Kommentarer
Postat av: miiia

vadå inte bjudit med. du visste ju att vi skulle ut. du sa ju själv om du fixa ett legg bängbula?? :O

2008-06-02 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0