magont

ibland blir jag så jävla arg på mig själv. jag har 100 % energi och är helt frisk. Jag lägger fan i mig 87% enbart på någon som bara gör mig illa. Någon som EN GÅNG I TIDEN tog hand om mig, krama mig och lätt mig sova i hans säng när jag var ledsen. Någon som var rädd om mig, din lilla flicka. Idag är allt annorlunda och har varit så dem senaste åren. Ändå så bryr jag mig. det är bara jag kvar som bryr mig, av 5 st så är det bara jag kvar. Vem mår bäst ? inte är de jag, jag är en drömmare med en stark vilja. Men när de kommer till sånna här tillfällen undrar jag hur jag tänker.  Ännu en gång fick du mig att gå ut och bara springa, mp3, tårar och hemska tankar. ännu en gång låter jag dig skada mig.  Så har jag världen bästa människa i mitt liv, och haft henne i snart 18 år. En människa man inte annat än kan se upp till. Hon var så stark,  hon förlora sin man så tidigt!  Blev den första kvinnliga bonden och hon gjorde det jäkligt bra. Min mormor har aldrig gjort mig något ont, och idag ligger hon i svår canser!  Mamma hade varit hos henne idag, så kom hon  hem med massa fina smycken som mormor gett mig. Allt i äkta guld och silver.  Varför ger hon mig det?  jag vet vad som är på gång jag tänker bara inte ta in det. Jag tänker inte sörja, inte än inte i onödan!  Jag har fortfarande hoppet om att hon ska springa omkring igen och laga mat. Tänk om jag kunde lagt häften av min energi på att åka och hälsa på mormor som är dödsjuk istä för att bry sig om honom?
Ibland blir man arg på sig själv.  Jag tänker inte ta farväl, tänker inte släppa taget om någon jag håller så kär, det har jag aldirg gjort!  tänker inte släppa taget, min mormor kommer mår bra! i det här eller i ett annat liv. Varför straffar gud helt fel människor`?     jävla liv!.

 jag bär din ring, ditt halsband!  jag bär ditt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: paulina

att våga hoppas är det starkaste man kan göra, din mormor känner nog att du tänker på henne, för det är något med mormödrar som gör att dom hela tiden förstår. Iallfall gjorde min det och jag tror din är likadan.

2008-05-19 @ 21:28:29
URL: http://cykelhjul.blogspot.com
Postat av: Fanny

honey, iam always by your said, jag tror jag vt hur det känns, hatar när man lägger ner tid på människor som gör en så jävla ledsen.

2008-05-20 @ 09:01:50
URL: http://faaannnnny.blogg.se
Postat av: Becca

Jag tycker du gör helt rätt precis så du gör, det är bra att och modigt och starkt att hoppas. som du säger själv och stämmer så bra hoppet är det sista som lämnar människan!! Du är så duktig och du klarar av att tänka och göra så mycket rätt. Och det är så synd att allting straffar alla goda älskde männsiskor! Jag förstår inte riktigt varför? ;/ men de är tyvärr inget vi kan göra något åt. Hoppas de löser sig på bästa möjliga sätt. Och mirakel finns, ta som sagt inte ut någonting i förskott.

2008-05-20 @ 23:29:40
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Lisa

Älskade Erika

2008-05-21 @ 11:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0