love

ny vecka igen.  igår va jag´med adam, ute och käka sen åkte vi hem till honom!  saknat dig så mycket.   super kul och mysigt hela natten :)   idag hände nåt SJUK KUL!  adam ringde mig och va super glad sa att han klarat uppkörningen!   såå himla kul. så han kom och hämta mig, fanny och johanna vid 6 typ så åkte vi till folkparken och skulle köra vollyboll!  i väntan på killarna så körde vi med två söta små pojkar :D  haha.  sen kom dom andra, så körde vi jätte länge fan.. skit kul var det!   fanny, johanna, peder, adam, erik, anton och sterner var det =)   moiha en del var ju bättre än andra om man säger så :P  länge sen jag gaaarva så mycket i streck fan. gaaalet!  nu är jga hemma och ska käka snart kolla på tv.  helt slut känner jag men skönt med lite sovmorgon imorgon =)  ska till linköping på kvällen följa med ebba på ett möte! hoppas det går bra, sen ska adam hämta mig!  Grattisgrattis älskling är så glad för din skull :D

tack för ikväll fannybajs =)   alltid så kul med dig!

image257

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja gud va kul har nog aldrig garvat så mkt heller haha sjukt kul =), MÅSTE GÖRAS OM!! Tycker om att vara med dig med erika alltid lika kul

2008-05-16 @ 08:46:55
URL: http://www.faaannnnny.blogg.se
Postat av: maria

hihi mm en riktigt godistjuv :D

2008-05-16 @ 12:56:36
URL: http://maaryy.blogg.se
Postat av: Moa

Jaa mår bra :D hur mår du sööötnos :D? Puss

2008-05-16 @ 22:42:08
Postat av: Becca

Ni är sjukt söta :)

2008-05-19 @ 10:34:17
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0