KPIST

alloooo!  det är fredag och mitt humör är godis.  Lisa och jag hitta super fina presenter till Lina, hoppas hon blir glad =) grattis 18åringen.  Kom hem för ett tag sen, sitter ute med bror och lite folk dricker öl och ringer in till radio program, haha adam kom med så jäkla roligt!   Sjukt fint väder idag!  hothot.
var på eber idag jisses vilken skola svårt att hitta hah men de var trevligt.. Ikväll är det party hos lina som gäller,  tack vare min bror är jag gladast och ser fram emot kvällen:) 

ute på landet igår.  det var trevligt, men du är så långt borta. helt sjukt. tack för jag fick se dig iaf!

musiken heter KPIST och är så bra! lyssna på den som en galning för några år sen, nu hitta jag den och den är så najs.  ladda ner!!!  

att du tror att jag respekterar dig gjorde ont.
jag respekterar mod
jag respekterar människor med åsikter
jag respekterar svenska rappare
jag respekterar  en ensam mamma med 3 barn
jag respekterar en nykter alkholist
jag respekterar en kärlek på 50år
jag respekterar slaget för räddlsan

ha en bra kväll :)  



stan igår med beccaplutt :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

jo de är skönt.. nej jag trodde ju det efter jag läste klart den här idag, men inte då.. finns ännu en till efter "mias hemlighet" som heter "mias systrar" Såå du kan gott läsa ut asyl och fortsätta in i nästa:)

2008-05-09 @ 20:11:14
URL: http://majafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0