Justnu

Nämen oj?  tänk vad ens humör kan sänkas sååå snabbt?  inte så jäkla konstigt kanske.
livet ska vara upp och ner, och neej har du haft motgångar hela livet inte ska de bli lättare,  visst ja lyssnar på det som alla sagt till mig år efter år. svårare uppväxt lättare framtid??  leva livet i väntat på nåt bra?  OKEJ jag är frisk, okej ja har vänner och pojkvän!   min familj blir bara mindre och mindre och det har jag fattat nu. 

det är dags att ta farväl snart!  de beskeddet fick jag igår..   jag kan inte det, inte av någon. 

Idag, ett annat liv och i vår tid!

jus det, jag ska ta ett lån och betala det jag inte lånat.     KRASCH!!!!!!!!!!!!
ingens fel, men jag har just lagt på mi 100kg mer bekymmmmmer.

image266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0