hallo

I HAVE TO GOO!   GIVE ME.

OKEEEEJ!  nuu sprängs mitt huvve snart, attans va ont de gör trots att jag sitter här och öser ner med vatten.  vill inte ta massa tabletter -.- 

ska läsa vidare i min bok nu!  MIN ÄLSKADE LIZA MARKLUND!  följer marias liv efter Boken Gömda, nu i Asyl. otroligt bra!  älskar den redan, ska inte läsa ut den så fort för då blir det så tomt igen :P

Imorogn ska jag på stan med beccis! ska handla klänning till bröllopet!  längtar så mycket hih.  sen kanske jag ska till min pappa?  har hoppet som vanligt men de får fan va nog nu.  pallar inte

MAMMA, BRÖDER!  och dom fina flickorna som förgyller mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Beccca

Jaa älskling idag ses vi ;D hihi! Så härligt att träfaf dig igen

2008-05-08 @ 09:08:49
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Felicia

Finns en till fortsättning.. Jag läser den just nu.. "Mias hemlighet". det är fortsättningen på gömda och asyl.. Bra, men hemska, böcker!

2008-05-08 @ 13:27:13
URL: http://majafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0