5maj

Blandade känslor, vet varken ut eller in?!   snälla.

Helgen var fin, mycket mys med adam. i söndags var vi i sörping på resturang med hans familj, super trevligt!  ni är dem bästa jag träffat.  tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig!  på kvällen sen åkte jag till beccis, lika härligt som vanligt!  <3

skin skin som den sol du är låt hela världen se ditt vackra leende,

bara du har mål
så lyckas du med allt?  det är inte sant. jag har inte lyckats, det går neråt det ger ingen framgång.  aldrig utan adam och vänner!




JAG SÄGER LYS LYS SOM DEN STJÄRNA DU ÄR

Kommentarer
Postat av: Becca

BÄSSSSSTA ERIKA! oh ni rä så söta :_D

2008-05-05 @ 22:06:31
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0