29maj

En letkion idag bara då.  skönt!  är hemma nu ska till tandläkaren vid 11!  sen ska jag träffa ebba och tilda :)  härligt härligt.  ska grilla osså tror ja :)   hoppas adam svänger förbi sen med!  han köpte nämligen en BIL igår :d  och jag viiiill se den nununu!  så himla kuuul! nu kan han komma till mig verklogen när jag vill ;D  så bäst.  

igår fira vi bror,  mysit så fint väder! käka smörgåstårta :D 

ut på stan snart,  se alla super fina studenter! blir såå glad.  INGEN ska vara nykter ;) höhö


BECCA!!!!  PARTYYY :D

image257


Kommentarer
Postat av: Becca

KLAAART :D imorgon blir det party som aldirg förr!!

2008-05-29 @ 18:16:31
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0