18maj

plugg som gäller just nu.  Mental träning är ämnet. Maxa nuet! något som Björn  Borg gjorde.  väldigt smart och jag tror på det sten hårt.  Det är intressant att läsa om sånt fakiskt. står massa om stress med och dess symtom, och jisses allt stämmer in på mig.  jag måste verkligen bli bättre på att ta det lugnt, min mage mår inte alls bra av allt sånt.  har jag även fått svar från proverna jag tog och kanske att jag är gluten :S jäkla shit.  men det var inte helt säkert så ska dit igen snart och kolla upp.  aja hellre gluten än aids eller nåt iaf xD 

ny vecka imrogn, 3 kvar!!  lite små panik

antar att min paus är slut nu!   

ha det så bra  :)

Kommentarer
Postat av: Becca

Det är inet så farligt som man tror :) vilket är bra är att då kan du och jag vara gluten tillsammans då blir allt mkt enklare :D speiclelt när vi är hemma hos varanadra :D Vi ses i veckan älskling!!!

2008-05-19 @ 10:33:48
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0