11 maj

Bloggblogg.    har lagt upp massa fina bilder från Bröllopet igår :=) kolla för tusan på bildagboken nuu!  eerika-
haft en topppen helg! fira lina i fredag var jätte trevligt sen bröllop igår och idag allt möjligt fan, kör bil hit och dit, träffat family och becca, käkat glass  osv.  japp nöjd med det!  ska käka mat snart inte hunnit med det än :P   har dock inte träffat min pojkvän på en vecka nu,  uuusch!   jag saknar dig så mycket tro inget annat!  ledsen för att tiden inte funnits. tvivla inte på min kärlek, ska visa hela världen hur mycket jag älskar dig!  :)

hur ska man bara glömma någon? bara radera bort någon som alltid funnits i livet?  jag beundrar er för det, varflr kan inte jag..  jag klarar det inte själv, interst inne vet jag att de är rätt men steget dit...  kan inte ta det.

  

Kommentarer
Postat av: Moa

måste du va så sööt din unge!!!!

2008-05-14 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0