tuuuddels

DAMN IM SO HAPPY!  har skrattat hela morgonen, adam och ja var varit på helt sjuukt bra humör! 
myst och larvat oss hela dagen :D  du gör´mig gladats älskling, vi har alltid så kul tsm och mysigt. världen finaste är du gullet.  Min hamster fick tyvär lida av att vi var på damp humör haha men han tyckte nog att det var kul mihhi. Nu har adam åkt hem, bajs tråkigt! men dags för mig att hoppa in i duschen och fixa mig för sen ska jag till Sandra och käka med tjejerna och sen blir det party ikväll, GREAT! hoppas jag avslutar kvällen i sängen med adam :)  ska käka lite påsk godis nu med, fått en hel del redan tjockis varning xD fick ett jätte sött ägg och kort av adam igår!  jag ÄLSKAR godis, vem gör inte det? läskigt hur gott det är faktiskt. ha en bra kväll alla!!

MUSIKEN: KENRING

vart är billy?


Kommentarer
Postat av: Maria

Oh så unerbart att höra, oh vad glad jag blir. :) NI ÄR SÅ SÖTAAAAA :D

2008-03-22 @ 22:01:59
URL: http://maaryy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0