SÄLEN IMORGON

har precis lagat mat och ätit med erik. super gott!!  så har vi flyttat omkring på hans skrivbord och ställt in det andra värsta kaosen i trappan kan ja lova, grava ihjäl mig!  så ramla dörren till skåpet ner och jaa det gick sådär :P  men iaf nu är de löst. bara insåg det förut när vi satt och prata när vi käka, hur mycket du betyder för mig. jag har 5 syskon och olika relationer med alla pga av allt som vi varit med om. Nu är det bara jag och erik kvar som bor ihop och jag vill inte ens tänka tanken att bo ensam utan någon av mina syskon. Har alltid varit Erik och jag mot världen. alltid ställt upp alltid skyddat alltid tagit hand om, både han om mig och jag om honom på ett speciellt sätt. Det är vi som är mest lika varandra så vi kan alltid prata om allt. Samma sjuka larviga humor, samma fula skratt samma glada personlighet! bästa är ni allihop, och nu får du fan bo hemma tills jag med blir stor erik :P Jag åker ju imorron till sälen, sen åker mamma på fredag till spanien. Men på söndag kommer jag igen och då äre mamma fritt i en vecka, japp men det brukar gå bra för oss ändå hah.

Har packat klart nu iaf, åker till adam om ett tag. värsta är att mamma jobbar till 22 så hinner inte träffa henne igen :( så jag träffar inte henne på 1 vecka och två dagar nu. faan = / jag är sjukt mammakär så kommer bli tomt. men hon är ju i solen och har det bra! och jag i kylan och slår mig :P  Jag har iaf min adam och vi kommer ha så jäkla kuuul!!   det blir underbart :)

LOVE


Kommentarer
Postat av: Becca

Erika du är en helt underbar, och fantastisk människa!! Allt du gjort för mig kommerihåg när du sa förut att du kände att du inte hjälpte till. Men det kan du bara glömma det har du alltid gjort och nu hjälper du mig ännu mer och jag är så oerhört glad för det!!

2008-03-17 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0