onsdag

Onsdag då!  veckan hittils så sov becca hos mig i måndags,  och igår var jag i linköping hos ebba!   och idag var jag och bror hos momo och käka middag och fika :)  fick lite påsk godis och jätte fina overknees! så härligt att se henne pigg, hon mår bättre nu och har nånstan fått tillbaka allt hår! hon är så himla stark <3 sen gick erik och ja ner på stan och sen åkte vi hem! då städa jag och fixa med tvätten och sen kom adams pappa och hämta mig och nu är jag här!  dom håller på att laga mat nu så snart ska vi äta :D
längtat ihjäääl mig efter adam i veckan!  äntligen fick ja pussa på dig!!  Imorgon ska vickan sova hos mig :D:D vi är ensamna hemma för erik ska lana och mammi är ju i solen än.

Hédi Freied var på vår skola igår och det var riktigt intressant! hon och hennes familj kom till Auschwitz och hon berätta för oss om hennes liv. Jag köpte även hennes bok som jag ska börja läsa så fort som möjligt. Jag tycker det är så otorligt intressant, vill gärna ha det som mitt projektarbete i trean.

ha en bra kväll alla läsare :)

image207

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA :P My maan va vi har as kul liksom ;D

2008-03-20 @ 20:49:55
URL: http://miiiiaa.blogg.se
Postat av: Becca

Världens bästa erika =)

2008-03-21 @ 13:22:38
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Beccs

hihi tack gumman :) men du är ändå finare ;$

2008-03-21 @ 16:21:05
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0