mitten

mitten av en skolvecka!  jag är verkligen inte intresserad av skolan just nu. så himla tråkigt, ni skulle skratta om ni visste vad vi gjorde på våra lagtid lektioner :P  iaf idag var det vinterdag i skolan och ja hade ingen större lust att att va ute i skogen att leka, visst kunde varit ruuligt men jag kände verkligen inte för det. så jag och adam sov till 10 kanske, min plutt är sjuk så han var med hemma.   varit och sökt jobb idag!  gick väl bra men kunde gått bättre.  adam är så fin, han peppar mig hela tiden han är så otroligt bra! aldrig har NÅGON ställt upp för mig så himla mycket som du gör. att ha en famn att känna sig trygg i ? jag trodde aldrig ja skulle få uppleva det! men han har verkligen det. helt otroligt vilken trygghet och så mycket kärlek han ger mig. stärkt min självkänsla så otroligt mycket. aldrig något negativt från dig! du är alltid glad och öppen mot mig. vi kan umgås hus mycket som helst men tröttnar ändå inte, saknar dig så fort jag inte ser dig. det är sjuukt vad jag känner för dig älskling!
ja det gjorde jag.. jag hitta min kärlek!

tur i kärlek det har jag verkligen. men ska det räcka så? ska inte jag få leva som andra?
jag vill med ha det du har. livet är en sån jävla tävling. och jag är så fruktansvärt trött på att tävla i den. mot dig, mot dom, med er. men framför allt mot mig själv!  det är inte alltid det är lätt det vet jag. men borde man inte få belöning för det man gör? för att man kämpar så mycket att man känner blodsmak i munnen. jag tycker det, ni är värda det. JAG är värd det. det är inte menningen att du ska skita i mig att du ska få mig att må dåligt. DU är vuxen du ska bry dig om mig, ta hand om mig. ge mig kramen jag aldrig fått! ge mig löftet du lova men ljög. det var en månad sen jag hörde dig. och vad får jag höra när jag äntligen hör dig?
ni förstår inte hur lyckliga ni är! 

imorgon börjar mental träning! hoppas det är en bra kurs. slutar 12 imorgon och det låter väldigt bra tycker jag :)  sen är det bara fredag och äntligen helg!  jag vill till en solig badstrand då :D

Kommentarer
Postat av: Becca

oh mnetal träning är asbra och kul!
perfekt kurs för dig!
de kan du behöva :) btw du skriver så bra saker jag tycker du är så duktig alltså du är så smart och så tänker du jämt så rätt :)! Erika vet du? jag är så stolt över dig! Du är stark med, oh du har så många bra egenskaper!!! men du ah det unnderbarft! måste ses snart!! Jag tänker på dig jämt. Älskar dig!

2008-03-05 @ 19:13:02
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0